...

Kérdések, amelyeket MINDEN szoftverfejlesztő cégnek

fel kell tennünk, mielőtt közös munkába fogunk.

 

 

...Megrendelőink kérdezték eddig (2017 május):

 Megállapodtunk egy árban az árvetés alapján. Ha kijönnek és felmérik a munkát, akkor növekedhet ez az ár?
Nem! Van akkora tapasztalatunk, hogy amit árat adtunk az elején, az végleges és nem változik már.

 

 S ha előfordul egy plusz ötlet, amiről tényleg nem beszéltünk az elején? Elfelejtettem, van ilyen.

Így van, ez előfordulhat és 10-ből 6 alkalommal elő is fordul. Viszont ez apróság szokott lenni, az díjmentes, hisz egyedi szoftvert ajánlunk, ez benne van. Ha mégsem apróság és ebben mindketten egyetértünk (+amiről eddig nem beszéltünk), akkor felmérjük és elkészítjük. Óradíjunk ekkor 12 000 Ft + ÁFA

 

 Azért egy ilyen szoftver elég drága. Milyen egyéb díj léphet fel a szoftverrel kapcsolatban, amiről nem tudok előre?

Összességében van az ügyviteli szoftver egyszeri ára (további felhasználónkénti licensz díj nálunk NINCS) és van egy választható támogatási/üzemeltetési díj. Nagyságrendileg kb 200e - 250e szokott lenni évente. Adatok betöltése régi szoftverekből és az oktatás, tanítás ingyenesen történik.

 

 Minél többen szeretnénk használni, annál többe kerül? Így szokott lenni...

Ez a felhasználói licensz díj. Nálunk ez nincs, mindegy hányan használják a szoftvert, az ára nem növekszik. Korlátlan felhasználó használhatja mindig, hisz egyedi szoftverfejlesztésről beszélünk, ez az Öné.

 

 Van szoftver támogatás, garancaia és jogszabályi követés? Ez kötelező?

Ez egy karbantartási díj, melyben rendelkezésre állás, szoftver javítások, program frissítéssek és persze rendszeres adatmentés van benne. Mindent biztosítunk, ami szükséges a folyamatos és biztonságos használathoz. Sosem kötelező, inkább csak egy javasolt plusz segítség a részünkről. Szolgáltatás részletei ITT

 Oké, elkezdtük végre használni a szoftvert. S ha most jut eszünkbe valami plusz dolog?

Ez természetes és szokott is ilyen előfordulni. A támogatási díjban benne van 1-2 óra ingyenes fejlesztés, így elvégezzük az igényeket. Ha nagyobb falatról van szó, akkor átbeszéljük közösen és alaposan, majd ajánlatot adunk rá.

  

 Miért bízhatok az Önök cégében? Hányan vannak és mióta a piacon? Referenciák?

8. éve vagyunk a piacon, stabilan 18 fővel (a csapatunk 4 éve nem változott!). Kizárólag egyedi vállalatirányítási és ügyviteli programokat fejlesztünk, mással nem is foglalkozunk. Mi ehhez értünk, ezt szeretjük. Büszkeségünk, hogy jelenleg 85 (2017 januárjáig) bevezetett szoftvernél járunk!

  

 Előfordult, hogy nem sikerült bevezetni az ügyviteli szoftvert, amit készítettek?

Be kell ismerni: igen, az első évünkben történt. A megrendelőnk és a szoftverfejlesztő kollégánk tartották egymással közvetlenük a kapcsolatot. Ez hiba, mert szükség van egy project vezetőre, aki tolmácsol a két fél között. Azóta 2 remek projectvezető kollégával is gazdagodtunk, így többé már nem fordult elő ilyesmi.

  

 Egyébként hogy néz ki a bevezetés folyamata?

A projectvezető felméri az igényeket és egy érthető nyelvű specifikációt készít. Ezt kapják meg a programozóink, akik több darabban elkészítik a szoftvert. Tesztelő (hölgy) munkatársunk kritikusan véleményezi, s ha rendben van, akkor Önhöz is telepítjük. Mindezt nem egyszerre, hanem 3-4 darabban, így már az elején is látszik a haladás.

 

 Mi az hogy webes program, meg hogy felhő alapú?

Ebben a megoldásban az a legjobb, hogy a felhasználó részéről csak egy böngészőre van szükség (pl: Explorer, Mozilla, Safari, stb..). Kattintunk és elindul, mintha az interneten böngésznénk valamit, telepíteni semmit sem kell. Sőt az is mindegy, hogy Windows-t, vagy más rendszert használunk. A program pedig egy szerveren van, amely vagy Önnél van elhelyezve, vagy az Interneten van valahol (Cloud alapú). E megoldás sebessége persze függ az Internettől is. Modern, jól használató, ám nem váltotta ki teljesen a korábbi "telepítős" programokat.

 

 Pár képet lehet látni a programból?

Minden esetben egy testreszabott, (hívjuk egyedinek) rendszert vezetünk be. Így tehát minden szoftverünk más és más külsőre is, funkciókban is. Pár érdekes képből azonban összeraktunk egy mini csomagot, itt tekinthető meg:  Amtech szoftver képek

  

 Telefonos applikációkkal is foglalkoznak?

Igen. Akár IPhone-ra, akár Android-ra. Legtöbbször az ügyviteli rendszerhez kapcsoljuk hozzá a kívánt app-ot, pl: vezetői kimutatások, értékesítés/raktározás segítő app-ok, vagy sokszor előfordul a cég ügyfelei számára készített okos app-ok is.

 

 

.................. Nekem is van ilyen kérdésem, szívesen feltenném